Thursday, March 1, 2012

Lapar~!!

perut ni makin menjadi2 plak...setiap sejam mesti nak sumbat makanan...klu tak makan, lapar nye mengalahkan org puase...org puase pun tk mcm ni kot...haih~! pdhal baru je tgk dlm camera hp en donut, badan aku da gemok yg amat...smpai aku sndiri geli nk tgk...erk~!boley camtu...??

mcm td, pas balik keje, ajak la en donut mencari char kuew teow...phew~!lame gler tk makan...so makan ngn lahapnye...pas da makan, jalan2 kat pasar malam, terjumpe lak roti john ayam...da siap pk nak makan waktu malam nti...isi perut cket...konon la cket kan...sekali aku lantak sume roti john tu...seulas je bg kat en donut...gler kejam...hahaha...pastu teringat lak smlm ade beli ais krim...makan plak ais krim satu cawan...ni skang lapa lagi..kebetulan en donut keluar cari barang, mntak die cari makanan...ngeh~!beliau ckp nak belikan laksa..nyum3~!!excited da ni...

haaa....next week checkup klu berat naik smpai 5kg, jgn nak salahkan org lain...hiks~!!

**errrr...aku da ade double chin...leher aku da makin pendek...dlu pnjang cam zirafah...ok nanges laju2~!!**

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates