Meh klik kejap~

Wednesday, March 14, 2012

Packing barang ke rumah mak...

haaa...masuk ari ke2 cuti, aku da angkut brg2 aku ke rumah mak...kate nk pantang kat sane kan...cume brg2 en donut je tak angkut lg...nti aku da beranak, baru angkut cket2 brg en donut ke rumah mak aku...ala bukan jauh pun...5mnt da boley smpai umah aku...so ape ktorg kesah...hahaha...

aku mmg suke gler kat pink~!!heee...:)
hari ni lak hari ke3 cuti...duk umah je...mengenangkan diri tk berape nak chat lg...errrrr...tilam baby aku tk siap2 lg ni...jarum tak beli2 lg ni...adoiyai...sebaek lah 1 tilam da siap n ade tilam lain lg utk budak kecik aku ni..

k time to sleep~!ding~!!

2 comments:

  1. Youuu.. Mana beli storage box pink tue? :D

    ReplyDelete
  2. metro kajang tingkat atas sekali...harge RM15.00 je...:)

    ReplyDelete