Meh klik kejap~

Sunday, March 18, 2012

Org kata tanda2 nak bersalin bila.......

ORG KATA bila kaki bengkak yg selama ni menemani kite surut, tu tandanya da nak dekat bersalin...dekat macam mana...??sehari??2 hari??seminggu???aku tktau...tp aku da dekat seminggu kaki tk bengkak...tak bersalin2 jgk....

ORG KATA bila badan start rase tak chat mcm kene demam ke, selsema ke, batuk ke, atau pape je lah, tu tanda nak dekat bersalin....aku da masuk ari ke-5 selsema...smlm lak dah rase badan cam lemah2 smpai la skang, tp tkde jgk rase nak terberanak....

ORG KATA bila perut da jatuh, tk lama dah tu....tp perut aku ni kdg nmpak turun, kdg cam ternaik balik...so taktau la bile nak beranak nye....

ORG KATA bila dah keluar lendir2 yg banyak di ms v, tu tanda2 nak bersalin...tp aku da keluar lendir tu dekat sebulan lbeh dah...tp tk beranak2 jgk aku...


ORG KATA jgk bila ms v da rase ngilu2, tu tanda baby tak sabar nak keluar n tnggu masa je...da seminggu lbeh jgk aku rase mcm tu...tp tkde jgk tanda2 baby nak keluar...


haih~!byk betul ORG KATA ni kan...


tp AYAH AKU KATA plak, baby akan keluar bila Tuhan buka rezekinya di dunia ni...contoh rezeki susu...bila rezeki budak kecik aku ni nak terbuka...??wallahualam...:)


mama masih menuggu kamu...:)

14 comments:

  1. Replies
    1. aminn...tk larat da sbnrnye ni...heee...:)

      Delete
  2. Replies
    1. what? ciknaa mlm tadi susu dah mula keluar.ayok! nak keluar dah ke baby?

      Delete
  3. insya allah..xlama lagi ni.
    semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  4. wa...xlame lg dah tu.....semoga semuanya selamat dan dipermudahkan...:D

    ReplyDelete
  5. Mohon copy doanya ya..tq

    ReplyDelete
  6. Heya i am for the primary time here. I found this board and I find
    It really helpful & it helped me out a lot. I am hoping to
    provide something back and help others like you helped me.


    Here is my web page :: http://Wiki.Cs-Mapping.com.ua

    ReplyDelete
  7. Hello, i think that i saw you visited my weblog thus i came to
    “return the favor”.I am trying to find things to improve my site!
    I suppose its ok to use some of your ideas!!

    My webpage - stretch mark lotion

    ReplyDelete
  8. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am having problems
    with your RSS. I don't know the reason why I can't subscribe to it.
    Is there anyone else getting the same RSS issues?
    Anybody who knows the solution will you kindly respond?

    Thanks!!

    my web page: http://bioinformatics.or.kr/

    ReplyDelete
  9. If some one desires expert view about running a blog after that i propose him/her to pay a visit this webpage,
    Keep up the nice job.

    Also visit my weblog - how to get rid of stretch marks

    ReplyDelete
  10. Wow, that's what I was searching for, what a information! existing here at this weblog, thanks admin of this web page.

    my page ... http://tlab-web.jaist.ac.jp:8080/wiki/index.php?title=利用者:ElmoKell

    ReplyDelete
  11. At this time it appears like Drupal is the preferred blogging platform out
    there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?



    my web page: stretch mark removal and home remedy

    ReplyDelete
  12. What's up to every single one, it's really a pleasant for me
    to go to see this website, it contains useful Information.


    My site :: mederma stretch mark therapy

    ReplyDelete