Meh klik kejap~

Thursday, March 1, 2012

Lambat / cepat bersalin..??

ding~!!agak2 nye la kan, lambat ke cepat aku bersalin...??

aku klu boley nak bersalin mase 38 minggu..**boley nk pilih2 tarikh..??hahaha..** sbb aku tk larat nak kendong perut aku..aku rase da berat sgt...tapak kaki aku sakit sgt bile berjalan...pastu skang sakit pinggang takyah cakap la...klu kat opis, pas lunch mst aku nak nanges...pinggang aku teramat la lenguh...rase nak baring je...baring kang, tk pasal2 boss potong gaji plak...errrr....lg satu sbb nk 38 minggu sbb nak pergi menyerbu expo mid valley nti...muehehehe...pas da dapat barang yg di idam2, baby nak keluar pun mama tk kisah..bhahaha...:P

tp mak aku cakap, tgk gaya aku yg aktif semacam....tgk gaya makan aku....tgk mcm2 lah...mak aku cakap mcm lambat je aku nak beranak...ntah2 overdue...sbb kdg2 aku boley je terloncat2 tanpe disedari...turun naik tangga pun kdg2 laju je tanpa rase bersalah...**kdg je lah...da smpai time sakit tu, mmg mengah la kan...** dlu aku pun overdue dlm perut mak aku 2 minggu, kemungkinan anak aku pun nak duk lame2 gak dlm perut aku...??haih~!!baby...takmo lame2 ye...mama tk larat da ni...lg pun, klu baby keluar, nti papa bg macam2 kat baby...haaa...nak tak..??nak tak...??jd sile lah keluar dgn awal ye...:)

en donut punye firasat plak, baby keluar awal...sbb nye...die pun taktau..die juz ckp, "rase baby keluar awal..." 

so kte tgk je lah sape pnye jawapan yg betul nti...

oh mengantok bangat sudah....knite~!!


7 comments:

  1. saye pon mengharap baby kuar dalam waktu tu...sebab..tak larat..heheh..tapi tetap takut gak..:)

    ReplyDelete
  2. baby ika lahir masa 38w3d..hehe..
    doakan semuanya dipermudahkan n selamat dear..

    ReplyDelete
  3. I blog frequently and I genuinely thank you for your
    information. This great article has truly peaked my interest.
    I will take a note of your website and keep checking for new
    information about once per week. I subscribed to your RSS
    feed as well.

    Feel free to visit my blog post; http://cpp.falk-land.com/

    ReplyDelete
  4. Thanks for any other fantastic post. Where else may
    anybody get that kind of information in such an
    ideal means of writing? I've a presentation subsequent week, and I'm on the
    look for such information.

    Feel free to visit my weblog :: wikipediarevolution.com

    ReplyDelete
  5. Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was wondering your
    situation; we have created some nice procedures and
    we are looking to trade solutions with other folks, why not shoot me an email if interested.


    My website buy pv Solar cells uk

    ReplyDelete
  6. I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this website is genuinely
    fastidious.

    Look into my blog: stretch mark removal and home remedy

    ReplyDelete