Monday, March 26, 2012

Permintaan sblm bersalin...heee..:)

aku ade satu permintaan sblm beranak...aku nak breakfast burger ayam mcd n hash brown...lame rase tk breakfast ala2 barat ni kan...asek roti canai, nasi lemak, bihun goreng, karipap jek...hahaha..demand~!!dan disebabkan smlm perut aku asek la mengeras2, en donut dgn baik hatinye terus ajak aku sarap mcd pg ni...hahaha...mane tau kowt2 aku terberanak ari ni...cnfirm2 la kne tnggu 2 bulan baru ley makan mcd balik kan...hihihi...**tp beliau mmg sgt comel mlm td sbb muke cuak je takut aku terberanak...siap mimpi kepala baby da keluar...hahaha...love u bubu~!!**

errr...sbnr aku ade 1 lg permintaan utk makan sblm aku bersalin...makan lava cake domino's tu...pegh~!!klu la dapat makan ari ni jgk...mmg terbaek lah~!!akan ku coba goda en donut utk mendapatkan lava cake tu...ala mst die belikan punye kan...aku kan tnggu mase je nk meletop...tk kesian ke...klu tk kesian kat aku, kesian la kat baby ni...eh tetbe...??motif..??hahaha...:p


pas aku da dapat cake ni, dan aku tak beranak2 lg dlm mnggu ni, akan aku fikirkan lg makanan ape yg aku teringin nak makan...nyum3...

**td mase balik dr sarap, terserempak dgn jiran sblh, die ckp kne pujuk baby keluar...klu kne induce lg sakit...errr...camne nk pujuk baby keluar...??**

5 comments:

  1. hehe mintak je nk mkn apa2 sebelum baby kuar, kang kena barpantang nanti, susah dh nak mkan mcm2..

    ReplyDelete
  2. sedapnye lava cake domino's tu.. tetiba teringin jugak..

    ReplyDelete
  3. jom2 kte cari...da terliur tgk gmbar lelame...hihi...

    ReplyDelete
  4. hohohoh mkn jgn xmkn kang dah bersalin kempunan plak =)

    ReplyDelete
  5. bestnyer.. mkn puas2 b4 pantang

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates