Meh klik kejap~

Tuesday, March 13, 2012

Eh~!da 38 weeks..??

kejap je mase berlalu...dlu sblm masuk 30 weeks, tgk blog org yg da 37 - 40 weeks mst cakap, "waaaa..bestnye dorg da nak beranak...da nak jpe baby dorg....yg aku ni lame lg kne tnggu...." ari ni plak tgk aku nyer sticker, waaaaa...aku da 38 weeks la...kejap nye...lg 2 mnggu je nk jpe baby...

firasat en donut kuat mengatekan aku beranak diz week...aku lak tkde pape firasat...juz rase cam lmbat lg atau pun betul2 ikut due...sbb aku nengok takde pun tanda2 nak bersalin lg mcm kerap kentut n terberak...tkde....tkde lgsg....ade satu je lah...lendir turun dr ms v makin pekat....tp tk bercampur darah pun...jd rasenye tkde ape la kan....

tdo plak kne 2 bantal...klu satu bantal sesak nafas mak...klu da 2 bantal, postur badan mungkin tk betul n buat aku sakit pinggang bile bangun pagi...tkpe lah...2 minggu je lg...:)

kaki plak makin sakit bile berjalan...terutama waktu pg time2 bangun tdo tu...tangan pun makin kuat kebas...baru tdo mengereng kejap da kebas mcm ke hape...nk genggam pun tk boley...

makan masih berselera cam dlu...klu tk makan, nti muntah2...tp klu terlebih makan pun boley muntah2 gak...

oh~!tk sabar nk tnggu baby keluar..mst comel spt papa nye...hihihi..**anak aku haruslah kne ckp comel kan...**

2 comments:

  1. same goes to me. selalu keluar lendir pekat tapi belum ada darah la :)

    ReplyDelete