Meh klik kejap~

Thursday, March 8, 2012

Stretch Mark muncul lg~!!

grrrr...~!!aku ingat sekitar pinggul ngn peha je akan keluar calar balar yg huduh tu...sekali smlm lepas mandi, tgk duk belek2 badan yg makin mbesar tetbe ternampak sekelompok calar balar yg baru naik di bawah perut~!!huaaaa~!!!terus pnggil en donut dgn nada yg paling sedih... cam biase en donut yg sgt baik hati ckp, "tkpe yang..lg berape minggu je...pasni boley ilangkan sume tu...bubu akan jd cantek mcm dlu.." lebih kurang camtu la ayat die...pastu die sambung mandi blk...

yg aku duk depan cermin lg mampu pandang calar balar huduh tu smbil amek losyen sapu2 kat perut...sedih weyh~! tetbe teringat patut la dlm sehari dua ni asek gatal je kat perut...yg aku lak muke tk bersalah g garuk2...ingat perut terselamat lah dr calar balar tu...rupenye tidak same sekali....

errr mmg ler lg berape mnggu je due aku...tp calar balar tu berape lame plak boley ilangkan...klu mak aku tau, kompem kne bebel...kompem mak aku ckp, "dlu mak peknen, tkde pun mnde2 tu semua...dlu mak peknen tkde pun gemok cam kamu....dlu mak peknen...dlu mak peknen..." haih~!sentap aku....camne takmo bg mak aku nmpak calar balar tu mse pantang nti....isk~! :'(

mood: mendung spt cuaca hari ini....

6 comments:

  1. its oke..
    suami na ckp tu bukti nya kite lahirkan zuriat dia. senyum sorang2 bl ingat ayat tu.. nak sedapkan ati isteri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2...40 mnggu kendong zuriat die ke sana sini...hihi..:)

      Delete
  2. wa.. aritu pn ira br perasan ada calar balar huduh tu bwh perot.esp kt tmpat parut operate. belah kanan je la obvious.kiri menten. ada la beberapa mgu lepas gatal teramat kt blah kanan ni..pastu mcm biasalah g garuk2 tanpa rasa bersalah. sudahnya, dpt la hasil dia..ngadu ngan asben, sama lah jwpan dia mcm encik donut wawa jawab.. haaaaa.. stress ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...sy plak calar balar baru ade setompok kat belah kiri...yg kanan mcm malu2 nak menunjukkan diri...hihi...
      ni sejak siang td cam gatal2 bahagian breast lak...cuak gak ni...takut naik kat ctu plak..huhu...

      Delete
  3. bile time gtl tu garuk mmg xhingat.tp result die sgt menyedihkan. kt breast pon dah byk menunjukkan belangnya.kat perut jgn citer lah.
    xpe,pas branak leh hilangkan sume tu kan kan..

    ReplyDelete
  4. Erk..seram jgakkan mcm tu. I baharu start rasa gatal2. Slalu ingt pesan mom, jgn nak garu2, gosok2 manja je. haish, harap2 bla dh start gatal sgt2 tu, blhlh ingt pesan mom.

    ReplyDelete