Sunday, March 25, 2012

Contraction tak betul pnye..grrr~!!

td mse keluar lunch, perut aku byk kali mengeras...errr...contraction kah...??tp aku snyap je...malas mau ckp ngn en donut..takmo die over excited...and aku pun takmo terexcited sekali...boley..??hahaha...dan aku pun dlm senyap2 monitor tahap kekerasan perut aku...stp 10mnt mmg aku terase peerut aku keras2...terpikir, alamak ni contraction betul2 ke main2 ni...ok cool kan diri lagi...boley pegi giant lagi tuk shopping makanan2 ringan...

smpai je umah, salin pakaian semua n duk je atas katil, try nak monitor lagi...errrr...dah ilang da keras2 perut aku...grrrr....kire bukan contraction betul lg la ni...still nak main2 ngn aku...

lg aku rase, klu aku duk umah mmg budak kecik ni pun ikut perangai aku...lemau je...tp bile dapat je naik kerete, terus excited...terus nak aktif dalam perut...n mcm td terus nak mengeras2...haih la budak kecik...jgn da keluar nti kamu asek ajak papa dan mama jalan je...kopak papa...yelah dulu papa keluar duit utk berdua je...klu kamu da ade kne keluar duit utk bertiga plak...pastu nti berempat plak...eh..??tetbe....hihi...:p

nti petang kte g jalan2 kat pantai putrajaya plak ye..mst kamu aktif balik n mengeras2 cam td...muaxx2~!!

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates