Wednesday, February 1, 2012

Seluar koyak!

al kisah pg td nk g keje, en donut tlg anta kan..aku pun duk sblh mule lah duk tekangkang2 angkat kaki kan...tgh duk sembang2, tetbe aku rase cam berangin jek...aku pgg2 sekali, mak ai!!seluar koyak!!besau lak tu...ok terus ngadu kat en donut...die tgk je terus gelak2 kate aku duduk tk sopan la...duk tekangkang2 la...die nk aku duk rapat2 cm pengantin...pegh!mcm la sblm kawen aku duk rapat2 camtu dlm kerete...mmg tak la...ok yg pasti aku cdey...die pun ckp la...tkpe lah, duk opis nti duk je senyap2, jgn tekangkang2 lg...ok fine...yg menurut perintah...

then nk kuar dr kerete, aku bediri tnye la, nmpak tk koyak nye...baru la en donut tekejut...ya ampun!!besar bangat seyh koyak die...ade la lebih 10 inch...hahaha...en donut pun terus la baik hati nk amek kan aku seluar...sebaek la umah tk jauh kan...15mnt je...sebaek la jgk en donut bercuti sbb ari ni ari wilayah..**ok marah~!!**

ok skang ni aku pun terpk bontot aku yg semakin mbesar atau seluar tu yg tkde kualiti...walaupun aku dikenali dengan bontot besau, tp pregnant ni bontot aku tkde la naik byk sgt..4 cm je...so aku rase die tk mbesar byk sgt...**ok adk aku baru je ckp bntot aku nmpak besau smlm...nk dgr ckp die ke ckp diri sndiri...hahaha..**  so aku rase kualiti kain tu tk cukup power lah...yelah beli kat giant je..harge pun tk smpai RM30 kan...aku beli seluar maternity kat jusco harge RM70 ok je smpai skang...tkde pun tekoyak2...kangkang2 byk mane pun relex je...tp tkkan nk pakai cap jusco je..da la mahal...pakai pun bukan nye leh lame2...basuh2 kecut...beli size xl pun, pakai skang da sendat mendat dah...baek beli cap giant yg murah kan..ekekeke..:P  tp tak sangke la plak baru pakai 2 bulan da koyak rabak sebesau2 alam...**ok mmg tk penah seluar koyak sepanjang aku hidup ni...**


besar gler kan~!!kualiti kain tk bagus ni..tetbe~!!

heh~!pape pun aku sudah selamat tukar seluar yg di bawa oleh en donut...seluar jeans lg..hamek ko~!!

mood: lapar...**tetibe**

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates