Meh klik kejap~

Thursday, February 9, 2012

Hari yg lemau!

bangun pagi...segar bugar...walaupun mlm td tdo agak lewat n tk boley nk tdo sgt....gerak dr umah pun awal sbb nk amek motor en donut kat umah parent aku...sblm tu g beli kuih muih n mee+bihun kat gerai makcik dpn klinik zalfah...heh~!sedap okeyyyy....

smpai opis tgk lantai kotor yg amat...ok dgn gigihnye g menyapu n mop....sbb terlampau rajin???nti boss datang tgk kotor, "najwa, kat depan tu kotor lah...bla..bla...bla..." ok sblm pakcik tu bebel, baik aku buat kan...

padahnye....abes je mop n duduk2 dgn relex mase tu lah badan jd lemau yg amat...bile jalan, kaki sakit...iskkk~!!so terjengket2 gk la kat opis td...urat kaki plak rase ditarik2...mcm nk putus pun ade...ok tahan je sakit...walaupun rase nk nanges n balik umah je td...boley??hahha..ngengade~!!

waktu lunch balik umah, ternampak kaki aku...eh~!??mengape kaki aku ni gebu semacam...santek plak tu...tp dlm mase yg same pedih2...sbb kaki melecet...mak aku ckp, kaki aku makin teruk bengkak...mase kat melake tu tkde la bengkak sgt...ok terdiam jap...motif..??normal lah kan kaki bengkak2 ni mse pregnant...tp yg cdeh sbb kaki da melecet...tergesel dgn selipar...agaknye cket lg nk pakai selipar pun tk muat...kaki ayam lah..???

smpai opis tkde mood nk wat keje...sbb kaki makin sakit...masuk kul 3 ptg, pinggang rase nk patah plak...bertahan je sbb depan boss kan...kne la munafik sekejap...masuk kul 4.30 ptg, tk keruan dah sbb pinggang da sakit yg amat...aku pun bangun g tempat tersorok cket, duk kat bawah smbil tersandar...konon tgh cari brg lah..hahaha...sekali nk bangun, humangai....bukan main susah nak angkat badan montel ini...pegh~!!semput~!!

loceng bunyi, terus chan chin chow~!!kne drive lak...bertahan lg...smpai umah, terus baring, pegh~!!lega glerrrrr....

skang da dekat pukul 12mlm..mate da kuyu2 alam..badan masih sengal2...harap leh tdo dgn lena dan jaya  nye....

knite~!!

No comments:

Post a Comment