Tuesday, February 7, 2012

Kaki Bengkak

huhi...cuti Maulidur Rasul ngn Thaipusam ni aku merayap ke Melaka same en donut n ma family...heee...best hokey..lame gler tk jalan ngn family sndiri...2 kerete...patut 1 kerete ok je tp sbb aku tk cuti thaipusam, maka pg2 aku, en donut n adk aku kne btolak dr melaka terus nk masuk opis..gigih betul~!family yg lain masih berjalan2 di sinun...owh~!dengki~!

ok balik cter kaki bengkak, smpai je melaka ktorg lepak2 dlu kat pantai pangkalan balak...sempat la jgk bkk khemah n makan2 bekalan yg mak aku bwk dr umah...mak aku lak mmg suruh aku makan byk2 n sepuas ati dan perasaan sbb mak ckp mase pantang nti tk boley nk makan mcm2...boley mcm tu??kang g KK, berat naik mendadak aku gak yg kne...ngeh~! ok melalut lg...then tgh lepak2 tu mak aku tegur, "eh, kaki kamu ni da bengkak ke...??" aku tgk mmg nmpak gebu...cantek plak...selalu nmpak tulang temulang n urat2 yg mnyelirat2 tu...tp ari tu cantek sgt...suke lak aku tgk...then mak aku picit kaki aku, ttbe je kulit die kaki aku lmbat naik...mak aku ckp kompem bengkak!!ok pastu bile bengkak nape...mak aku ckp seminggu due beranak la ni...boley???setahu aku biase lah bengkak2 ni...n setahu aku gak lepas bengkak tu surut, lg seminggu due baru bersalin...hik3...mcm aku lak y ade pengalaman dr mak aku kan...hahaha..tp ni aku bace info...tktau la mane yg betul...yg pasti, aku pnye due lmbat lg...so bile mak aku ckp camtu, aku boley gelak2 je...tk cuak...sbb..aku rase lmbat lg...ngeh~!belagak~!ko terberanak ari ni tau lah..kbai~!

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates