Meh klik kejap~

Tuesday, February 7, 2012

Contraction main2...?

dlm 2 3 ari ni aku perasan perut aku suke keras2...ngadu kat mak, mak ckp tu nak dekat dah tu bersalin nye...owh~!tp aku rase cam lame lg...7mnggu lg kowt...so agak berjanggut la nak nunggu nye kan...bile bace info2 kat tenet n buku **rajin betul mbca skang ek~!**, org kate tu biase bile masuk trimester ke3...contraction main2..oh ade plak main2 ek...haha...

tk kisah la main2 ke hape ke...yg pasti bile perut keras2 tu tkde la rase sakit, cume tk selese je...bile bdk kecik ni gerak2 pun aku dah rase geli2 n tk selesa, ni plak tetbe mengeras...ngeee...:)

No comments:

Post a Comment