Meh klik kejap~

Wednesday, February 1, 2012

Pedih Ulu Hati a.k.a Heart Burn..Bomm!!!

ni kisah semalam sbnr nye...tp tk sempat nk hupdate...mlm smlm, **eh betul tk ayat aku ni...** ktorg celebrate bday adik2 aku...so yg sorg ni g beli kek...aku lak beli aiskrim ngn air gas jek...mak aku lak masak bihun..adik aku yg sorg lg ni masak kuih melaka...ok mmg heaven la sbb byk mknn kan..aku lak skang nafsu mkn mbuak2 walaupun tkleh makan byk...perut sendat da weyh...tp tak tau la nape mlm tu aku boley abes kan sepotong kek **sblm ni 2 3 potong boley habeskan..mst kek die tk sedap..tu yg mkn 1 slice jek..hahaha..** bihun lak aku bantai 2 pinggan...kuih melaka pun agak banyak aku melantak...aiskrim tk amek...air gas 1 gelas je...**da campur ngn air puth ye...tkde la gas2 sgt..ngeee** 

so cam biase pas makan dgn byk, bile bangun nk jalan, kompem jalan dgn slow sbb perut terase teramat lah sendat...umpama memakai baju budak kecik kat badan kte..kire sarung nangka la senang cter...tp aku ni bukan baju yg sendat..kulit yg sendat...bhahaha...:P

ok balik umah mmg tk larat nk buat ape...terus baring2 golek2 n terus la terlelap..pukul 1.30 pg trjage sbb rase sakit sgt ngn ulu hati tu lah...adoi ni yg tk best ni..terus la aku merengek2 kan...da la mlm tu cina main mercun da mcm perang dunia ke2...tp mercun tu tk ganggu aku sgt pun...hahaha...:P  so g la toilet konon2 nk lepas hajat...sekali bwekkkk!!!kuar segale mknn yg aku mkn td...ingat da abes sbb agak byk gak la aku muntah...baru beberape saat, muntah kali ke2...n seterusnye kali ke3...ok tk larat dah...rase da abes kot..rase ringan je perut...

g dapur nk minum air...en donut cepat2 g amek madu + lemon suap aku...konon bg lega cket kot...rase nye mmg ok kot..pas mkn madu tu je, da tk rase yekkekk2 lg kat tekak, baring terus tdo dgn lena ditemani bunyi2 mercun yg bising tu...**en donut tkleh tdo sbb terlalu bsing...hahaha..gasak la..aku letak bom kat sblh pun tk bangun rase nye...mak aku ckp la...**

ok abes cter heart burn aku..esoknye aku amek mc..gedix name nye...pdhal da chat...sekian makaseh...

No comments:

Post a Comment