Meh klik kejap~

Thursday, February 16, 2012

40 hari lagi....

fuh..tgk sticker comey ni, ade 40 hari lg..mungkin kurang 40 hari ataupun lebih 40 ari...muehehe...:)



perut aku kdg2 keras je bile pegang..tu pun bile budak kecik kat dlm ni gerak2...klu beliau senyap, ade la lembik2 cket perut aku...hahaha..:P  bile tgk lelame perut ni, takut gak...sbb nmpak urat2 kaler ijau kat perut...ye lah perut makin menipis kan...agak2 boley tk tgk tapak kaki die atau jari2 die cam pic kat bawah ni...hihihi...


skang ni ari2 tanye kat diri sndiri ngn en donut, bile la nak beranak ni...hehehe...ktorg laki bini pun ari2 berangan konon ade baby dah ade kat sebelah ktorg n tgk budak kecik golek2...en donut plak da berangan budak kecik tu golek2 atas badan die n tdo atas die...konon manja la..oh~!die mmg nak budak kecik tu rapat ngn die berbanding aku...mentang aku ni garang n tk pandai layan budak2..haihh~!!

budak~!!cepat kuar ye...tk sabar nk kaco2 kamu...:)


1 comment: