Sunday, February 12, 2012

Update utk 33 weeks~!

ari ni masuk suda 34 weeks..haaa...tp mau cter pasal 33 weeks~!

sepanjang pengalaman mse 33wks ni, aku da stat rase sakit pedih ulu ati terutame mase nak tdo...bile baring je mule la rase tk best...aku pun tktau nk ckp camne yg rase tk best tu...tp mmg tk best la~!!bile mcm malas nk layan rase tk best tu, tetbe je mst rase mcm ade mnde melonjak2 nak keluar..dgn kaki berat dan rase malas yg teramat, aku pun g la toilet...smpai toilet muntah2 yg maha banyak...haaaa...byk lg makan~!!pas da muntah2 tu, sapu minyak kat dada then baru ley tdo ngn nyenyaknye...phew~!

pastu aku cepat haus...sgt2 cepat haus...so minum la air putih dgn byk nye...ok klu waktu siang, tekak aku cam boley terime air putih ni..mungkin sbb posisi tgh berdiri atau duduk..motiff???ntahhh...tp bile mase aku nk tdo, minum air putih byk2, wekksss~!!da la rase die cam hampeh...pastu mst muntah balik...muntah air la kan..last2 kosong gk perut aku..kdg aku tgk bibir aku pun cam kering sbb cam tk ckup minum air...tp nk wat camne, minum air putih rase tk best kecuali waktu kerja (isnin - jumaat : 8.30am - 5.30pm) **gler gedik~!!!**

bab makan plak...skang baru je dapat makan, sejam pastu mst lapar balik...lapar mcm tk makan sehari lak tu..klu aku wat bodo je ngn perut ni mule la rase pening2 + cam nk muntah2...**kire sound effect nk muntah je lah...tp kdg2 tu termuntah gak la...tp 10% je...boley??hahaha** so bile da lapa tu, aku pun ngunyah la biskut ke roti ke atau ape2 lah yg boleh di ngunyah...

lg, badan aku makin lemau...klu boley nk baring je...tp klu baring aku rase nk bejalan plak..bile da jalan terase mau balik umah cepat2 plak nk baring...haaa...camne tu...ntah la...aku kowt yg ngengade lbeh...ngeh~!!klu ikut da malas nk g keje...tp bile pk klu tk keje, mst aku lg bosan, lg busuk **sbb malas mandi**, lg buruk **sbb malas nk berhias**, dan semua yg negative lah~!!jadi kuat kan semangat g keje...basya~!!

baby plak akan sgt2 aktif begerak bile naik kerete...aku rase mst die kuat jalan mcm mama n papa die...klu bukan dalam kerete, gerak slow motion je...nak tanak je...lemau jgk la tu...hahaha...ok kuar cepat tau~!!nti boley mama bawak kamu jalan2...love u lah~!muax~!!

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates