Meh klik kejap~

Monday, July 2, 2012

Annaila : Sikat baru~

Hi...Annaila da ade sikat baru...satu sikat biase tu je, satu lg sikat ala2 berus basuh kain tu haaaa....

Mama nyer terlebih excited dan menjadikan anknye sbg bahan uji kaji...

Sabar ye nak...nti bile mama da tua,awk jgn sikat rambut mama cenggini tau...

Sayangilah mama anda setiap saat....

Sayang Annaila sgt2~!!

rambut 'M'
abu bakar elah..???
boboi boy~!
ini lah sikat Naila...geget2~!

4 comments:

  1. waaahhh..macam2 fashion rambut boleh wat..:) anak aty tak de rambut lagi nak disikat...:(

    ReplyDelete
  2. eh, rambut M tu kelakar ! sampai hati mama ! hahaha

    ReplyDelete
  3. hihi...naila buat rambut M je la..muka tak bersalah je mama die buat rambut camtu,, :p

    ReplyDelete
  4. haha...anak sy pun takde rmbut nak buat cmni..eh anak kite usia lebih kurg je mcm..suke tgk die makin berkembang kan..

    ReplyDelete