Meh klik kejap~

Tuesday, July 24, 2012

Annaila : Tibe mase utk mendeko bilik~

Annaila klu masuk bilik adik aku mst menjerit2 smbil cube nk mencapai sbb sgt suke tgk corak2 bulat kat dinding adik aku ni haaaa...bile tgk die cenggini mule la aku berangan2 nk buat sejibik sejibam cenggitu gak kat bilik Naila...tp adik aku buat sndiri n 'cat' gne waterkaler je....aku ckp ngn en donut nk gune waterkaler gak, haruslah en donut tolak mentah2 kan...hahahaha...rosak dinding umah die...:p

so aku pun terpikir nak beli wallsticker tu...tp yg bulat2 cenggini non hado...yg aku rase cam seswai ade huruf2 dgn berkaler sgle bagai...tp cam besar sgt plak...takut Naila tk minat plak...haih~ *tp bebudak mmg suke kaler2 terang ni kan....*

skang mood sgt berkobar2 utk mendeko bilik budak kecik tu....Naila da nak masuk 4 bulan kan...da boley start ajar tdo asing2 kan..??nk bg die tdo sndiri boley la hias2 bilik die bg die sukeeeee sgt melepek kat bilik sndiri dr bilik mama & daddy nye...:p





11 comments:

  1. COMEYnya bilik adik wawa...krestif..siap guna water kaler j...

    ReplyDelete
  2. bulat je mata tgk bulat2 tu.hehe

    ReplyDelete
  3. beli stiker kaler2 tu, potong bulat2, then tampal =)

    ReplyDelete
  4. comeyyy yer bilik baby...heheheh ju deco bilik baby guna sticker pooh jek...tp yg bolat2 pochadot menarik minat bb dear lah ehehheh so sweeeeeeeet :)

    ReplyDelete
  5. alya pn da suka sgt tgk warna warni yg striking.. huhuhu.. :)

    ReplyDelete
  6. bilik bby mmg harus ade wrna wrni

    ReplyDelete
  7. dinding ruang tamu su dah jadi tadika dah..sebab tampal2 hihi..bg aqilah tengok abc tiap2 hari2

    ReplyDelete
  8. bestnye.. cantik..warna-warni kan boleh ransang minda baby..hehe..

    ReplyDelete
  9. comelnya annaila! tekun jer muka menatap dinding ;)

    ReplyDelete
  10. i suka bilik baby yg colorfull! cantik :)

    ReplyDelete
  11. budak kecit baye annaila suker tengok bende kaler2 ni..:) aty pon nak buat gak biler pindah umah sendiri nanti...umah sekarang tak ley buat..:)

    ReplyDelete