Meh klik kejap~

Tuesday, July 10, 2012

Annaila : Jom main tarik2~

errrr...klu korg berani buat lah...heeee...dlu mase Annaila kecik2 *eh skang da besar ke...??gagaga* mak aku selalu tarik2 tangan die...tp bukan tarik nk bg putus pun...mak aku ckp exercise...ade ek..??hihihi....slow2 je...tp dlu aku tak berani buat pun...aku rase mcm PUTUS kang tangan anak aku...hihi...

tp sejak kelmarin kan, aku try la wat camtu kat Naila, wooo die bg tindak balas...maknenye mase tarik2 tangan die, die angkat sekali badan die...kire die gune kan tenaga die jgk la utk bangun...suke2~!!so takde la mama nye takut2 cam dlu lg...die pun cam suke je ktorg wat cenggitu....


ok sedia 1 2 3...............................
tgk...tangan die bengkokkan n try angkat bdn die sndiri...
hooraaayyy...berjayaaa~!
budak eksyen lepaskan tangan mama...ceh~!

dah tak larat berdiri..nak duduk plak...tangan tu asek la
menepis...haih...ingat da besar sgt...???

8 comments:

  1. anak aty pon same gak...dah pandai nak angkat badan sendiri..tapi diri lepas tangan macam tu belum agi ar...:)

    ReplyDelete
  2. seronok ye Annaila.. jaga2 jgn terseliuh plak.

    ReplyDelete
  3. hehehe..comel..kuat annaila kan..suke dia..I belum berani buat, takut terseliuh..berani tarik kaki Alya ja..hehehe..

    ReplyDelete
  4. awak..hehe..kita pun slalu gak main2 camtu ngan adikk..kemain suka dia kannn...dia akan angkat badan dia sdiri bila kita tarik tgn dia..ehe..comel

    ReplyDelete
  5. Sukanya annaila erk,gelak besar..cutenya:-)
    Adelia da mulala angkt bdn sdri soh kta dukung,tp xtry lg wat cam annaila..

    ReplyDelete
  6. comelnya! tgk muka dia...suka betul! :)

    ReplyDelete