Meh klik kejap~

Sunday, July 29, 2012

Aku, aku dan aku~

Saje nk kongsi pic sblm kawen, tgh pregnant n da ade anak...

Bile tgk pic yg tgh2 tu mse preggy dlu, humangai gler gomoks!! Patutle aku asek kne perli ngn mak aku je...patutlah semua org ckp muke da lain...idung pun ikut kembang semangkuk...bhahahaha....ala biase la peknen kan...mane ade org yg peknen tk gomok...klu tk naik kat pipi pun, perut tu confirm2 ke depan kan....:'D   wardina, dr halina naik smpai 28kg, relex je...ape ade hal...da bersalin, slim mlim lah balik kan...

Gmbr sebelum kawen tu nmpak cam kurus kan...aah mmg kurus pun mcm papan lapis...hahahha...berat time tu 50kg...bawah 50kg, ikut bmi aku da underweight...ala time ni aku melantak mcm anak jin pun, cenggitu gak berat aku...susah nau nak naik...bile peknen,amalkan pemakanan mcm anak jin mmg melambung2 berat naik!!25kg kot~!

Skang berat dlm 54kg kot...aku rase ok dah ni...kang kurus sgt org ckp kertas plak...yg penting seluar2 semua da boley sarung...cuma bile nk pakai kemeja kerja dlu kala tu mcm tk kondifen confident sbb rase mcm sempit n sengkek cket...muke da mcm mak2...biase la da masuk umo 25taun ni kne la beringat2 yg kte ni makin tua...bukan makin muda...ko pakai la mekap tebal seinci pun, org tetap ckp "MAK BUDAK!!"  ehem...kecuali ko berani nak cucuk tang sane cucuk tang cni....tp bg aku mnde2 tu tk perlu la....semua org akan tua...semua org akan mati...lumrah alam cenggitu...:p


nk shopping mopping kat putrajaya neyh...tgh tnggu budak kecik tu bangun....


2 comments:

  1. Berbeza sungguh dulu dan kini..ehehhe betul tuh dear bila dh mengandung mmg akan naik berat bdn...tuh yg muka kembang jekk...tp nanti pas deliver surut kembali..nak pi soping ye...take care :D

    ReplyDelete