Meh klik kejap~

Wednesday, July 18, 2012

Annaila : Iras2 belah nun sane~

Ni adk ipar aku...klu die dukung naila mst org ckp, eh ank ke...???haha...ok tipu je...muke budak2 sgt...perangai lg le cam budak2...ekekeke...ko tu perangai dewasa sgt ke...??eh opkos perangai i mcm org dewasa...:p

Cam iras2 kan dorg...sentap kejap...klu aku bwk naila jejalan, mst org tnye, anakke??? bile aku angguk, muke mst nak was2...lempang nak~! Yeeee...aku tau idung aku kemek tk mcm naila ngn en donut...bibir dorg sexy ala2 angeline jolie... Tp aku melayu tulen...haha...dorg bkn melayu ke??oh dorg ni org jawa...org jawa idung mmg panjang ek..??hihi... yg pasti muke naila ni mmg kuat ikut family belah sane....yg die ikut aku rambut je..?*nanges lelaju*  

harapnye perangai naila pun ikut org sane...ikut perangai aku, aptb....gagagaga...:p

5 comments:

  1. heheheh xpe,bia yg 2nd nt ikut awak pulak.

    ReplyDelete
  2. eerrr...aty sentap gak kalau orang cakap muker anak tak de iras aty..heheheh..

    ReplyDelete
  3. eh mama Annaila pun comel apa..
    tak kisah ikut muka siapa, janji keluar dari perut mama dia kan

    ReplyDelete
  4. sama la..ammar pn byk ikut ayah dia..hehe..

    ReplyDelete