Meh klik kejap~

Monday, July 9, 2012

Annaila : Pasal gambar pun nak sentap~!

skang ni klu amek pic n nk tampal kat fb, lptop, pc atau mane2 la, kene bertiga....klu berdua, sorg mst sentap....cam pic bawah ni, amek pic bedue je pastu tepek kat fb...sentap mak~! 

aku plak klu amek pic bedue n tepek kat fb, en donut lak sentap...pastu duk cbok letak pic bedue n lumba pic mane yg byk org like...boley...??hahahha...ni sume sbb ANNAILA....hahaha...salahkan anak plak...dah kbai~!



6 comments:

  1. haha..macam tu pulak ek...;) kieorang pulak tak de gambar ber-3 lagi..lagi sadis...kat laptop n desktop masing2 tepek gambo anak jer..huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..mcm contest pulak sape like paling banyak..ni yg auntie nk tolong like kat fb ni.. :P

    ReplyDelete
  3. hehee.. Annaila, tak pasal2 kamu jadi mangsa.

    ReplyDelete
  4. hahah... jeles! :p
    hire photographer amek pic kamu bertiga sentiasa la..xde nak sentap2 pasni.. :)

    ReplyDelete
  5. hahaha..bolew plak cenggitu...

    kalau ira plak, asal nak kuar je berebut nak bawak anak...hahaha...berebut nak pakai bby sling tuh...adoyaii...tak pasal2 anak jadi mangsa rebutan :)

    ReplyDelete