Meh klik kejap~

Saturday, July 14, 2012

Annaila : Meniarap.....cket je lagi......~

trutttt...trutttt....

Annaila da ade kemajuan nk meniarap...weheeee~!suke aku nengok kesungguhan die nk meniarap....aku tak perasan pun sblm2 ni...ingatkan die duk angkat kaki tinggi2 smbil cube nk mengereng sesaje je...so malas nk amek tau n malas nk teruja lebih2....hihi...

smlm anta budak kecik ni kat umah parent aku...balik keje tu mak aku ckp la die nak meniarap dah...aku iye kan aje lah...tkde perasaan teruja kat ctu....pastu tetbe tgk Naila da separuh meniarap....tangan je tak lepas2...aku pun ape lg, batak la kejap tgk anak cenggitu...terus click2 amek pic...ekekeke...tp cam biase lah, aku ni pemalas nk charge hp, baru amek beberape pic, tetbe da gelap gelita ipong...maka bersorak je lah suruh Naila berusehe lg...

mak aku ckp klu die rajin buat, 2 3 hari da boleh meniarap...tp ari ni die tk buat lgsg pun...haih~ lame lg la nk tnggu die meniarap ni....mayb bulan depan...?atau 2 bulan...?haih~ tk sabor nk nengok dak kecik tu pnye peel.....




11 comments:

  1. iman pun dah mengiring macam naila. cuma x lepas nak angkat muntut je lagi. hehehe

    naila,semoga berjaya :)

    ReplyDelete
  2. cayok2 naila :)
    dobotnye die.. geramm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobot tu ape? Tembam ek...hihi...tkpe nti baby garraz pun chubby jgk...weee

      Delete
  3. Go go annaila! sikit je lagi.. :)
    comel annaila, geramnye..♥

    suka tgk pkembangan baby. kagum sbb die boleh buat sendiri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2...tp klu die bising sgt, tepakse lah menolong...lalala...:p

      Delete
  4. aty pon ngah tunggu qaleef meniarap ni..die pon dah ngiring2..tapi masih tak lepas..tak per..sabar sikit jer lagi..same2 menanti..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee...pas da meniarap nk tnggu merangkak plak kan...bestnyeeee...:p

      Delete
  5. rasanya ade tinggal komen td.
    hmm...tp dh xde pula.. Wawa, sy minta maaf if sy ada tersalah kata..

    Wish u continuously be a great mom to your really adorable baby.. :) moga Annaila pun membesar dgn sempurna..amiiin..~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry yang...komen awk sume masuk spam td...da puas godek2 akhirnye dpt publishkn komen awk...sorry sgtttttttt....:)

      Delete