Meh klik kejap~

Friday, August 10, 2012

Santai : Duck Face Everywhere~

video yg tgh hot gler skang...

santai..??ahahaha...pestime aku nengok video ni rase mcm nak lempang laju2 ini budak....


dan ini baru lah betul2 santai...tgk byk kali pun, tergelak2 aku..kurang cket stress di pg hari...:p


bye...*duck face*
bye....*duck face again*
bye....*duck face..duck face*
bye...*f*** u lah!*

3 comments:

  1. hahaa.. yana pun berulang kali tengok vid ni haritu. kesian dak ni, popular dengan cara yang salah. kalau search at youtube, banyak orang tiru dia. haha

    ReplyDelete
  2. bahaha..amek kau.kalo ciknaa pn nak lempang laju2 sambil tarik mulut dia ngan penyepit baju tuh.bahahaha :)

    ReplyDelete
  3. hihihi..wawa tgk video nie gak eh..klakar r..mmg rasa nak lempang pun budak tuh..kihkih...dapat mc 5 days pun nk wat video...upload kat youtube plk tuh..yg xtahan..duck face tuh..kihkih..gedikksss..husband sy yg tunjuk video nie..siap ulang byk kali yg part cartoon tu..hahaha

    ReplyDelete