Meh klik kejap~

Monday, August 13, 2012

Minggu terakhir raya~

errrr...aku rase skang ni tak boley masuk KL kot...jammed sane cni....aku plak mmg pantang jammed2 ni...mmg tak hengen la nk jejak KL....

Sabtu malam, ktorg merayap ke Alaman...balik dlm kul 11 menuju ke umah mak aku utk amek Annaila...malam tu Bangi meriah gler! sampai jammed sblm nak masuk simpang umah mak aku...sbb jammed, semua org menuju ke downtown Reko Central tu....aku ngn en donut baru nak meneruskan misi berjimba di downtown...bile da tgk jammed mgila, aku pun ckp balik terus je la pas amek naila...*baju raya aku tak beli lg weyyyyyy...abes la tkde size nti...sob!* 

tp pas amek naila bukan balik terus pun...ajak en donut makan2 dlu kat seksyen 9....restoran2 kat ctu pun, ulamak wei....penuh! aku lak musykil, mmg bangi ni mmg cenggini ke memalam...da kawen ni mmg jarang keluar malam dah ktorg...:p

eh tp waktu siang pun aku tgk warta n pkns penuh!jammed!parking smpai kat tepi2 jalan....aku mampu ckp, "Bangi je kot!"

jammed kt bangi akan berlaku klu ade roadblock je....

No comments:

Post a Comment