Meh klik kejap~

Friday, August 10, 2012

Kami : Rempit2 pagi~

ari ni dlm sejarah naik motor anta naila g umah mil...haha!sbb...sbb...kereta en donut kat umah mil..kerete aku lak tersadai kat rumah kawan aku...jadi nye pg ni kne naik moto...vrommm!

naila sgt baik duk atas moto tu...mcm happy je...kepala tu ke kiri ke kanan...sebaek la die tkde terlompat2 mcm dalam kerete...klu tk cuak gak aku...phew!dan sebaek la jgk umah mil ngn ktorg ni tak jauh sgt...tu plg penting!

tp kan..tp kan..naik motor ni penat kan...bajet best gler naik moto sbb ade angin2 segale bagai...rupenye panas gler!peluh2 aku....tudung lak takyah cakap...komot sane cni...rase nak balik umah, iron...ari ni mood serabai cket! *patutla en donut makin itam...dlu mase mule2 kenal die, kaler tangan die lbeh kurang aku je...skang mcm taik cicak....bhahahaha...*

naila...no helmet!

5 comments:

  1. huuh.. lin tak berani lagi bawak hafidh naik moto... bapak dia tak bg. takut gak kan...

    ReplyDelete
  2. syokk oo vroom2. teringat baru2 kawen..hui :)

    ReplyDelete
  3. beshnyer naik motor..!! asben tak de motor...sepanjang kenal n kawen..pernah sekali jer naik motor peluk2 asben..tu pon motor pinjam...huhu..sadis...


    wawa...aty sebenarnyer nak mssg wawa rini..tapi hp tak bawak..!! wawa ade tak nak gi shah alam minggu ni...aty nak kuih raye tu...dah nak raye dah ni...wawa balik kampung biler..kat mane..?? kalau tak datang shah alam..usahakan gak ar gi bangi sane sebelum raye...huhu

    ReplyDelete
  4. sungguh comel itu budak kecik..harap2 dapatla anak pompuan secomel naila.

    i peminat no.1 naila tau...hihihih

    ReplyDelete
  5. kalau naik moto konfem kulit gebu jadi hitam ^^

    ReplyDelete