Meh klik kejap~

Tuesday, August 28, 2012

Misi raya - menaikkan berat badan~!

bulan puase, aku turun 5-6 kg kot!plus dgn kne demam ari tu, lg lah cepat berat badan turun...wuwuwu...last timbang sblm puase ari tu 54kg...dah ok sgt ni...tbe2 nak raya menjunam bawah 50kg...adoiii,,,aku ni klu bawah 50kg da dikire underweight...bile tgk badan sndiri n tgk gmbar rase mcm nak nyanyi, 'hey goreng lempeng, lempeng nye hangus...' haaaa ulang la byk kali...mmg sekerempeng gler dah badan aku....patut la seluar2 keje n jeans longgar semacam je...n patut la aku mcm tenampak tulang belulang naik kat dada...dah mcm org somalia pun ade...kui..kui...kui...

selain kne demam, aku rase berat badan turun jugak sbb berbuka minum air byk sgt...pastu bile nak makan makanan lain tak boley masuk....kat perut penuh air je....makan lewat2 malam tkde...terus tdo...bersahur plak kekadang minum milo je...tkde la mknan berat2 mcm berbuke....mane tak kurus!mane tak nmpak tulang!haish!

misi skang, makan byk2 nak naikkan at least 5kg...hewhew...:p

*dlu bile gemok nak kurus, dah kurus nak gemok plak...acane tu...*

nmpak kurus..?tk nmpak..??kbai...
haaa ni cnfirm nmpak...tgk kaki cam tiang letrik tu....yekk!
*
*
*
eh nak hupdate pasal raya ke 3 & ke 4 sat lg...haaaa....tak abes lg nk cer pasal raya....hahaha!

6 comments:

  1. ntah org nak kurus dia nak demok padaaa si wawa ni. momy cha gigit kang mau? hehehehe..kurus itu menawan okies! ^__^

    ReplyDelete
  2. sama ar aty...bulan pose badan susut giler... misi raye ni pon nak naikkan balik berat badan..huhu..wawa tinggi...*tetibe

    ReplyDelete
  3. best giler berat turun! i ni mcm yoyo, skejap naik skejap turun! hihi

    ReplyDelete
  4. elok lah kurus ! Siapa mau gemok ... huhuu

    ReplyDelete
  5. org lain nye misi nak kuruskan badan..wawa pulak misi nak gemukkan badan..kacang je tu..meh akak bg lemak akak sket kat wawa

    ReplyDelete