Meh klik kejap~

Thursday, August 9, 2012

Kami : Ole-ole dari Jordan!

last week, adik ipar balik dr jordan...cuti raya kan...tgh malam ambik die...rindu kat naila katenye...padahal tk pernah jpe sebelum ni...hahahaha...yelah aku beranak ari tu, die belajar kat sana...raya ni baru la boley balik...:) *semoga naila pun akan ke jordan utk belaja satu hari nti...aminnn!*

ermmm...sbnr nak cter, aku dapat ole2 dari sane...hihihi...aku dapat jubah ala2 abaya...ari tu aku pernah cter kan yg aku 50-50 nk beli jubah abaya ni sbb takut tak pakai...sekali dapat ole2 plak...mmg terbaeklah....nak pakai raya nti tp bile plak ye...ermmm...rase cam poyo plak nti klu pakai...hahaha..:p en donut dapat jubah gak...bile die pakai, tetbe aku rase dah mcm org2 sane plak...hahahaha...mayb sebab pestime kot tgk die pakai jubah yg lengan pjg punye...mungkin..eh tp ari tu tak amek gmbr die plak...lalalala...:p

naila plak dapat ape...??dapat jubah gak ke..??hihihi...tk pun, naila dapat UNTA! haaa ngko, abes die geget2 unta tu...nama unta tu jamalun...ekeke...memandai je...tkde name pun...ktorg pnggil "unta naila"..:)

menyambut ketibaan yg mulia datin bla bla bla...:p
hijau lg! bile tgk kaler ni tetbe je 'undilah XXX' hahahaha!
unta...unta...unta....:p

3 comments: