Meh klik kejap~

Sunday, August 12, 2012

Sambal Goreng Kentang!

entry di buat malam hari supaya org2 tidak terliur di siang hari...:p

sambal goreng kentang!da nak abes pose baru la beli mnde alah ni....ala bukan salah aku, mber aku yg lambat rekomen....sambal ni kire mcm mknn instant la sbb klu pepagi buta nak sahur, malas plak nak masak, haaa ko makan je la mnde ni dgn nasi...best wey....errrr...tp pepagi aku rase kurang kot org nak makan sambal2 ni kecuali dorg yg tegar makan pedas2....

aku beli mnde ni pun sbb nak tambah lauk berbuka klu malas masak kononnye, tp en donut pnye suke sambal ni boley buat mcm jajan...sambil online, sambil ngunyah...eh tp mmg sedap pun...cume aku tak bape suke bile ade kacang dlm sambal ni....baru nak feeling2, tetbe tergigit kacang....haih~ *almond london tu pun aku buang kacang kat tengah2 tu klu nk makan...miahahaha..*

harga sebungkus RM10.00....ni baru order lg ngn kawan sbb en donut mntak beli lg... :)


packaging die not bad kan...

mknn tambahan aka malas...:p

5 comments:

  1. manis ke ni? nampak macam manis je

    ReplyDelete
  2. please! mmg kecur air liur sey... :(

    ReplyDelete
  3. hurmmm dap dap...nak tambah lagi buley ehehhe ;P

    ReplyDelete
  4. mcm sedap je wawa..nak jgak..

    ReplyDelete
  5. kitaorg bacenye siang..terliur nie..hehe

    ReplyDelete