Tuesday, August 27, 2013

Miscarriage : Bosan dalam hospital.

Bosan. 
Kena tahan kat hospital.
Sebab kena "beranak". Hahaha.
Tadi sakit contraction macam nak beranak kan Naila dulu. Tapi takde lah kuat sangat. Rasa macam, "dia datang dah. dia datang dah" 
Muka boleh senyum-senyum lagi.
Ade pakcik tegur masa tengah tunggu masuk wad, 

Pakcik : Awak sakit ke?
Aku : Aah (sambil senyum)
Pakcik : Sakit apa? Muka macam tak sakit pun. Ingat kan tunggu orang.
Aku : Gugur. **cessss! Aku dah la tengah tahan sakit contraction. Takkan la aku nak meraung-raung kat hospital tu baru orang nampak aku sakit. Pfffttt.**
Pakcik : Ooo dah kawen. Anak petama ke?
Aku : Tak anak kedua.
Pakcik : Suami mana?
Aku : Balik rumah jap amek barang.
Pakcik : Oooo. Isteri pakcik pun sakit, bla bla bla bla.
Aku : Iye. **layankan aje sampai pakcik tu ajak anak dia keluar**

Start pukul 4 pagi ni kena puasa. Sebab kalau tak keluar habis darah-darah beku dalam rahim ni kena cuci esok pagi. Huaaaaa! Aku dapat rasakan aku kena cuci sebab kantung masih tak keluar sampai sekarang! (Adik baby dengan uri dah keluar pukul 1.45 pagi)

Pssst : Rindu Naila! Time cenggini mesti dia tengah tarik tangan aku ajak tido.



9 comments:

  1. sabar la eh..
    mmg sakit bl jauh ngan anak.ciknaa gitu ler mse bersalin 2 mggu lepas..

    ReplyDelete
  2. sabar ye wawa...semoga sumenya berjalan lancar

    ReplyDelete
  3. Sabar yer wawa..semoga dipermudahkan..

    ReplyDelete
  4. sabar ye.semoga segalanya dipermudahkan.nanti dah balik boleh berkepit semula dgn naila ;)

    ReplyDelete
  5. semoga segalanya berjalan dengan lancar....rehat banyak2 yeh....

    ReplyDelete
  6. semoga dipermudahkan segalanya..sabar ye

    ReplyDelete
  7. semoga dipermudahkan yek wawa...Sy fhm perasaan awak bila kne duk kt ward tanpa sempat tgk wajah anak...hohoho...

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates