Meh klik kejap~

Monday, August 19, 2013

Annaila : Manja lah sangat~

Perbualan mama dengan anak memalam sebelum tido,

Mama : Nai, nai nak susu tak?
Naila : Nak *muka excited*
Mama : Okey mama buat susu, Naila tunggu kejap ye.
Naila : *muka seposen sambil depa tangan* Ta-tot (takut)
Mama : Okey jom ikut.
Naila : Jom *senyum manja sebab kena dukung*

Sangat manja kanak-kanak tu sekarang. Nanti dah ada adik susah nak manja-manja cenggini. Hihi^^



7 comments:

  1. Alololo tanje tanje.xpe naila kan kakak kakak.pas ni mst x tatottt dh.hehehe

    ReplyDelete
  2. alalala...comey comey si cantik ni tau!

    ReplyDelete
  3. hehehehe
    memg nampak die manje skit skrg nie wawa

    ReplyDelete
  4. Hehehehhe pandai yee nak manja ngan mama....apa salah yer nanti ada adik leh manja ngan adik baru plak kan hehehe

    ReplyDelete
  5. da ada adik boleh je manja... =) mesti boleh la...

    ReplyDelete
  6. alalala..comelnye...manja ek....biase la tu nak ade adik nie...yg 1st mesti nak manja lebih....same cam raees...:)

    ReplyDelete
  7. alololo... manjanyerrr kakak ni.. :D

    ReplyDelete