Meh klik kejap~

Wednesday, December 19, 2012

Annaila : Muka busyuk~

Semalam, tetibe je Annaila buat muka busyuk. Siapa ajar ntah. Eh tapi memang semua budak, sampai masanye memang akan buat muka cenggini kan??Eeeee!! Geram rasa nak cubit pipi tu walaupun dah tak bape nak best. Hahahaha~





10 comments:

  1. hahahaha..annaila...buat muka busyuk pun comel jugekkss

    ReplyDelete
  2. comelnyeeee...rs mcm nk gigit2 pp dia

    ReplyDelete
  3. hahaha..gerammm..rase nak gigit je pipi tu..
    tp mmg la..nnt dah sampai masa kan, puas kite suruh dia buat muka busukk..takde nak layan nyer..
    sekarang ni, layan kan aje..hehe..

    ReplyDelete
  4. apa yang busuk naila...daddy tak mandi ke...heheh lawak comel la anak dara ni

    ReplyDelete
  5. hahahaha..klakar la naila ni..gigit baru taw!

    ReplyDelete
  6. mama naila busuk ke ni smpai naila buat muka gitu..hehe

    ReplyDelete
  7. tengok annaila buat muka cam 2..kite pun nak terikot dia buat muka busyuk..heheeh..

    ReplyDelete
  8. hahaha...comel..geram..rase nak geget2 jer...;p

    ReplyDelete