Meh klik kejap~

Wednesday, December 12, 2012

Langkawi 2012 : Perjalanan pergi~

Kitorang gerak dari Bangi dalam pukul 6.15 pagi pas Subuh. Mertua aku tolong hantarkan kitorang. Phewwww~ Sebaiklah Bangi dengan LCCT tak jauh sangat. Tak jauh??? Eh jauh gak la sebab perjalanan dalam 45 minit cenggitu. Kitorang punya flight pukul 7.30 pagi.

Annaila dibangunkan seawal 5.10 pagi. Hahaha. Pastu terus kena mandi. Giler pepagi mandikan Naila. Takpe la sekali sekala kan. Hikhik. Annaila cam biasa bangun pagi memang hyper aktif semacam. Aku bagi makan biskut bebanyak, main-main dengan dia. Dalam kereta battery Naila makin lemah, sampai je LCCT terus muka jadi blur cenggitu.

Masuk flight, Naila jadi aktif  terlompat sana sini tapi tak bising la. Dalam 10 minit, battery Naila dah lemah gila sampai makan pun dah tertutup-tutup mata. Last aku sumbat dengan susu, terus keokkk. Wahahaha. Senang mama dia.

Perjalanan dalam 50 minit, so kitoran sampai ke Langkawi dalam pukul 8.30 pagi. Yeayyy!

Hari pertama kitorang???Errrr. Nanti citer. Tengah banyak keje ni. Huahuahua. :p








6 comments:

  1. wawa.. rajin nya ko berfeshion tudung.... jgn lambat sambung story k...

    ReplyDelete
  2. suka baca cerita awk bestnye... nak tau jugakan story seterusnya... yeyeyeyee....

    ReplyDelete
  3. wawa..kalau mengaku bujang pun orang percaya! cun semacam la wawa ni..cute!

    owh, dah puji mak..kena puji anak jugak. itu wajib..naila pun cute jugak..

    ReplyDelete