Sunday, April 8, 2012

Jahitan tertetas...??

aku kene demam + batuk2...mase nak batuk sakit gler kat bawah tmpat jahitan tu...rase mcm nk tercabut...aku tk bajet la effect batuk tu kat jahitan...aku bajet rahim/peranakan akan jatuh...bile nurse dr kk dtg melawat, aku ckp lah pasal aku batuk2...dan die ckp klu batuk tu kepit2 cket takut jahitan terbukak...gler cuak...aku tnye pasal rahim aku lak, die check n  ckp rahim aku da kecut...kecut camne aku tktau...tp die tekan2 perut aku n amek ukuran...bile nurse tu ckp kedudukan rahim ok, aku lega cket...tp pasal jahitan aku cuak lak...nti klu dorg dtg lg, aku nk mntak dorg check bawah tu

aku google, klu tertetas kne bukak balik jahitan dan akan dijahit semula bawah tu...errrr...seram aku dgr....skang aku tgh cuak sbb aku batuk agak teruk...dan start smlm aku terase bawah aku ngilu2 dr biase...pdhal da ari ke-8 ni...nti nurse dtg melawat, aku nk mntak die check bawah aku...risau nyeee...mntak2 ape yg aku pikirkan tak berlaku...

korg ade pengalaman tk kne batuk2 pas bersalin ni..ade tertetas ke benang nye...errr..cuak~!

1 comment:

  1. Errr...ngeri.. dgrlh ckp nurse tu kepit2 bla batuk Takut lak if tertetas. tak ke naya nak jahit smula.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates