Meh klik kejap~

Friday, April 13, 2012

Bengkak susu - proses mengepam~!

sepanjang tempoh berpantang 12 hari ni, 2 kali aku kne demam...bile da masuk kali ke-2 kne demam, aku suspect bengkak susu punca segala2 nye...

mlm smlm, breast aku da start bengkak n susu da melimpah2 keluar...puas la aku kejut kan Annaila bangun...die boley wat derk je...sedap sgt tdo...klu waktu siang, pantang ade bunyi cket, mule la celik biji mata n nanges ngade2 mntak di dodoi balik...

dah bile Annaila takmo bangun, aku pun dgn rase malas melampau amek la pump n mule la proses mengepam....dan kali ni agak teruja cket sbb susu boley dapat smpai 3.5 oz...sebelah je tau...sblh lg Annaila da sedut abes pas mandi ptg smlm....hooyeyy~!selalu nk dapat 1 oz pun bkn main susah...jenuh la aku mengepam smpai naik lenguh tangan...biase lah manual kan...hahaha...tp smlm mcm kejap je pump tetbe da dapat 3.5 oz...terus tunjuk kat en donut...kire prestasi terhebat la tu...??hahaha..:p

bile pikir2 balik, patut la boley smpai demam2 n rase mcm letak batu kat breast, rupenye susu smpai 3.5 oz...phew~!so pasni klu agak2 da terase breast mbengkak kne cepat2 pump...aku tk sanggup nak kne demam lg...seksa~!!
*
*
*
errrr...tk suke bg Annaila susu botol sbb bile nk sua balik nipple aku, die boley buat muke geli smbil jelir2 lidah takmo isap...geram betul...

1 comment:

  1. hehehehe pandai pulak beza botol n nipple eh.hehehe

    ReplyDelete