Meh klik kejap~

Wednesday, April 11, 2012

Annaila pnye style~

masuk hari ke-4 Annaila da start mengereng...tp yg aku plg cuak bile aku bangun tgh malam tgk badan die cam gmbr kat bawah ni...cuak gler tgk kepale die ke atas...cepat2 aku betul kn...pagi esok aku cter kat en donut...rupenye malam tu mase aku tdo, en donut da nampak dlu die tdo camtu...sempat amek gmbar Annaila tdo camtu sblm tegakkan balik badan die...

skang ni taknak bg die mengereng mcm ni kne ampu bantal die tinggi cket kat sebelah kanan...sbb die suke ngereng sebelah kanan...nk suruh die tdo tegak2...hihi...bukan ape, kepale die kan lembut lg...takut nti senget lak kepale ank aku sblh kanan...klu kdg2 die mengereng sebelah kiri, balance la jgk kan...huuuu....


mst korg ckp nape tk bedung kan...ktorg bedung tp Annaila lasak...tbe2 je tangan die da keluar...pastu ngamuk klu kne bedung, maka ktorg bukak la...tp klu die baru pas mandi ataupun badan die tgh selesa n tak panas, mmg die tdo baik je walaupun kne bedung...selalu klu die ngamuk tu sbb panas je...nk mntak aircond lettew~!!hihi..:D

errr..ari ni nurse dtg melawat lg timbang berat Annaila...berat Annaila da naik 4.08 kg dari 3.56kg dlm mase 11 ari...phew~!!semakin berat la kamu ye syg...masuk sebulan nti tktau la mama...



3 comments:

  1. hee sama macam Shaheem. Suka tido mengiring. Kekadang saya sendiri yg biar dia tido camtu sebab dia lebih lena. Kalau tido terlentang dia mesti senang jaga sebab selalu terkejut2.. Tapi bila dia dah lena tukarla straight balik :)

    ReplyDelete