Meh klik kejap~

Friday, June 1, 2012

Selamat ulangtahun sayang~

28.05.2012 - satehun dah kte duk sebumbung, tdo sekatil, kdg2 tdo sebantal...hihi...
dalam setahun jgk, kte da ade anak...magic kan..??
klu kte kawen awal 2 3 taun, mst time ni nak dapat anak ke2 da kan...ok merepek lg...
kdg rase mcm baru je kawen, tetbe eh, da dpt hasil tuaian dah....

en donut yg disayangi, sayang awak byk2...
semoga kte dapat tempuh dugaan2 yg akan mendatang dgn penuh kesabaran...panjang lg perjalanan kte ni kan....

si ensem ku saat di ijabkabulkn oleh pak aku...

muke happy da jd bini org....

wahhh...senyum bahagie ye dicium...hihi...

mak aku nanges happy...bukan cdeh tau...menantu
kesayangan ni smpai aku dianak tiri kn...ok sentap...

mak dan mama...:)
*
*
*
*
*
*
*

dan hasilnye da pun keluar...

hari ke-4...

ish~! over lak letak pic anak ngamuk...ok lg satu....tenang cket...

alololo budak kecik kesayangan kami...

5 comments:

  1. happy anniversary wawa dan incik suaminye...
    thn dpn bg adik utk annaili ye...hehehe
    semoga berkekalan hingga akhir hayat..Amin

    ReplyDelete
  2. selamat ulangtaun perkahwinan wawa.....semoga ceria selalu..n berkekalan hingga ke akhir hayat....:D

    ReplyDelete
  3. hehehehe hasilnya dh keluar tu yg kelakar tu.hehehe.ayat xtahan.neway hepy anniversary wawa.

    ReplyDelete
  4. Semoga berbahagia hingga hujung nyawa wawa dan suami..
    agak-agak tahun depan ada tak entry..
    dua tahun kita dah dapat DUA hasil ^____^
    Anyway,happy anniversary

    ReplyDelete