Meh klik kejap~

Wednesday, June 20, 2012

Kene bedung~!

setelah sekian lama tak pakai bedung, tetbe je malam td berbedung...

kisahnye, malam td Annaila asek la terbangun sbb terkejut2...mase tu aku ngn en donut belum tdo lg...memule aku pujuk ngn bg die begayut je....mate da ala2 layu, tp die mcm tak selesa...tangan merewang2 takmo duk diam...tgh duk layan die, last2 aku yg tertdo...anak nanges2 pun, aku tk dgr...hahaha...dasat...sebaek la en donut tk tdo lg...so en donut la melayan si budak kecik tu....

bangun pg td nk bg susu tetbe aku rase cam ade balut2 kat badan die...sekali tgk, eh da kne ikat...hahahaha...ni kompem keje bapak die ni...ekekeke...

so sarap pg td, en donut pun cerite la, mlm td Annaila asek la menangis2...pujuk cam tak jalan sgt...tangan mmg merewang2 ke atas la smbil menendang2...so en donut pun hempap tangan Naila jgn bg merewang, baru die senyap n mata layu2...then sumbat puting...pastu tertdo la budak kecik tu....bile en donut da terlelap kejap, dgr Naila nanges lg...so en donut pun amek nipkin, ikat Naila...terus budak kecik tu tdo ngn lenanye....

ooooo...da tau taktik da...malam ni kene ikat Naila lg lah jgn bg die terkejut2...ekekeke...:p

zoom bg dekat cket...alalala comotnyeeeee...:p

budak kene ikat...kehkeh...

ok da celik...

berusaha melepaskan diri dr kepompong...

yeay! da lepas...garu2 kepala dlu...

genyeh2 mata....

tutup mulut bile menguap...good girl...ok jum
mandi~!!

13 comments:

  1. baru2 ni try gak bedung anak balik..tapi tetap tak mo..seingat saye..anak saye nak bedung 2 minggu jer..tu pon bukan selalu..kalau di bedung lagi die mengamuk..ggrrrr...

    ReplyDelete
  2. comelnya dia..annaila jadi menantu auntie nak x???hehe

    ReplyDelete
  3. kesian kan bila anak tak lena tidur, mak dan bapak pun kesian tak cuup tidur,,
    semoga Annaila berjaya lena malam2 seterusnya dengan bantuan Cik Bedung :)

    ReplyDelete
  4. alahai comelnye annaila ni..geram tgk tau! cam nak kidnap jek

    ReplyDelete
  5. hahaha siap ada gaya tu...farish lak xmo tdo dibedung..kalau bedung je meragam nangis mintak buka...hehe

    ReplyDelete
  6. Hahaha..pandai dah anaila..dia nak buai tu malam2..hehehe..comel la dia..gorammm

    ReplyDelete
  7. comelll... sebijik muke daddy die..

    ReplyDelete
  8. gaya sama kalo airiell kna bedung..berusaha gigih nak lepaskan tgn die...huhu..

    ReplyDelete
  9. aqilah bedung lagi..hihi..dia ok je..lena tido klu bedung..tapi bile bangun bendung dah terbuka sendiri..hihi

    ReplyDelete
  10. comelnya... ade step2 die kuar kepompong ea..pandainye Annaila! :)

    ReplyDelete