Friday, June 8, 2012

Ma birthday ye~

hari ni besday aku...sila wish~!hahaha...suka suki je...ari ni besday tp da dapat hadiah bulan 4 ari tu dari en donut...en donut bg hadiah i-phone4 je...tkde S S ye...combined dgn hadiah kesakitan melahirkan Annaila...eh sbnr mane boleh kan...beranak lain, besday lain...eh demand lak mama Annaila ni ye...

so sempena besday aku ni nak mintak kat en donut sebijik banglo...eh..??silap2...nak mintak car seat utk Annaila je...heee...memandangkan ktorg selalu smpai umah senja2 sbb tnggu daddy balik dr keje...so klu ade car seat boley la aku balik keje, amek Annaila n terus balik umah...klu balik awal, boley la aku start memasak balik...tp kan aku rase aku da lupe nk masak cemane...da la dlu pas kawen baru nk belajar masak...ni da bape bulan tnggal, kompem lupe balik...dlu baru pandai masak sayur campur, ikan goreng ngn ayam paprik...da hebat sgt la rasenye time tu...tp mlm smlm aku terfikir, camne nk masak mnde alah tu ek...ape bahan2 die...ok pasni kne ade satu buku resepi memasak kat dapur...so tkde la lupe2 lg camne nk msak...keh3...maap la en donut klu sy masak pasni rase pelik mcm mase mule2 kawen dlu...:p

ok da merepek pnjg sgt...td nk cter car seat Annaila sbnrnye..ala aku bukan nk car seat yang canggih2 tu...ramai ckp ngn aku car seat tu kejap je gune...bile bdk kecik da start lasak, mmg die tolak mentah2 car seat...ye ke korg...?? so sbb ramai yg ckp cenggitu, maka aku cari la yg stok murah2 pnye....pilihan hati aku...
*
*
*
*
pink gtu~

ok mmg la ni mcm tmpat duduk kan...tp aku da bayangkn nk jatuhkn seat tu bg terbaring...kat tmpat duduk tu alas ngn bantal nipis bg rata klu Annaila baring...haaa...leh imagine tak...??klu tkley imagine tkpe...yg penting aku phm...hiks~

harge mnde alah ni harge mampu milik kot...RM68.00...berbaloi kot...??nk belinye kat marissa shoppe...eh online lg...dah tu taktau nk cari katne...kang g GM Klang kang, kne beli borong lak...hihi...tp insyaAllah en donut akan bawak aku ke GM Klang tu...so klu dpat lg murah kat sane, rembat kat sane je la ek...

ok dah...malam ni en donut belanje mkn...tu pun aku yg request...boley..??mse aku mntak td, en donut boley tnye "oww nk makan kat luar ye..." ok nanges laju2 dlm hati...


5 comments:

  1. happy birthday wawa...
    semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki,

    ReplyDelete
  2. happy birthday mama annaila! ;)
    saya pun ingat nak beli portable car seat macam ni jugak. tp shaheem kecik lg. baru 3 bulan. tkt tak stabil plak dia nak duduk... kena tunggu besar sket kot.. n car seat je nis ni bleh letak kat depan je kan? ke blkg pun bleh?

    ReplyDelete
  3. happy birthday mama annaila...
    semoga panjang umurnya...

    ReplyDelete
  4. happy belated bday..tak dapat hadiah sendiri pun tak pe..yg penting anak happy..heheheh

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates