Meh klik kejap~

Saturday, June 23, 2012

Breastfeeding: Breastmilk storage~

rasenye botol2 tu kne buang la...eh taknak buang la...jual kat fb group barang preloved...sbb peti ais umah aku comel je....bile letak botol2 susu tu rase da penuh...skang ade 20 botol...klu gune 20 botol, tkkan nk beli botol lg...dlu takmo pakai yg plastik tu...tp bile tgk peti ais cenggitu, tkley jadi ni...kne tukar plan...takmo botol2 tu dah...guna plastik je...plastik lak nk beli brand jingle jungle tu...nmpk comey je...oiii...plastik je kot...tu pun nk comel2..??ahhh biar ar...mate aku yg nk tgk...baru ade semangat nk pump...konon~!!

walaupun tk meriah cam org lain....alhamdulillah~

errrr...tkde la byk sgt kan...sbb mase pantang dlu tak wat stok...bile da start keje memule dlu, kais pagi ngn kais petang je susu2 annaila ni...kelam kabut sgt....skang walaupun tak byk tp boley la utk stok seminggu Annaila...kire klu stok tetbe merudum, at keast sempat la buat power pumping kan.....sikit2 lame2 jd byk....tp kan bile tgk mcm ade je stok utk Annaila, sesi mengepam pun mule la ke laut....da denyut2 sakit, baru lah terhegeh2 g cari pump...haiyaaa~

nti klu da gune plastik tk ckup jgk peti ais nye, mmg kne gosok2 en donut beli deep freezer...lalala~~~~~^^


**ari ni g majlis nikah, rembat 2 botol (bwk g majlis) + 1 botol (minum kat umah)...malas nk selak2 depan org ramai ni...hihihi...**


2 comments:

  1. Hehe..Camna nak ajar anak minum botol yek? Alya masih lagi tak nak minum dari botol ni..payah la..lg 2 minggu nak naik kerja..

    Wawa pakai botol apa eh?

    ReplyDelete
  2. kalau betul nak jual..jual botol2 tu kat aty...[nurha_abdul82@yahoo.com] -aty siyes ni..heheh..sebab aty suker simpan susu dalam botol lagi than dalam plastik..

    ReplyDelete