Meh klik kejap~

Thursday, September 13, 2012

Annaila : Spring buaian putus~!

budak busuk mama dah besar...smpai spring buaian pun boley putus dua...ngeeee...sebaek la mil ikat dengan tali buaian tu...so bile terputus, tali yg mil ikat tu menyelamatkan naila dari 'gedebuk!' mcm nangka ke bawah...klu gedebuk je takpe kot...kot kepala terhempas kuat sgt, mcm2 boley berlaku...huhuhu...cuak...baru ku tau ngape org gune smpai 5 spring....hewhewhew...ala aku tau la aku cuai, jgn le pok pek pok pek...aku kan baru pestime jadi mak mak ni...heeee....pasni kne beli yg 5 spring terus...annaila nk loncat2 dalam tu pun boley...mama tak kesah...haha!

kbai~

14 comments:

  1. anak buah aty..[ipar] anak die setahun lebih..pakai 8 baang spring..!!! hamek ko...dulu2 tak terpikir pasal bende ni..sekarang baru amik tau kepentingan nyer kan..:)

    ReplyDelete
  2. kus semangat...sampai putus 2 spring tu yer...

    ReplyDelete
  3. Bagusla buat langkah berjaga2 sebelum sesuatu tidak diingini berlaku...

    ReplyDelete
  4. huh..takut jugak tu..hati2 tau pas ni..aqilah 4 bulan cam tu dah brenti buai

    ReplyDelete
  5. tgk naila, tbe2 kurindukan anak di taska.. huaaaaa....

    ReplyDelete
  6. naila buat muka xbersalah kan..memang la naila tak bersalah :P
    iman pun spring buai ada 5. tp kitorang bukak 2 tinggal 3 je. klu 5 tak boleh buai la pulak. kurang terhayun. nanti klu besar sket tambah spring tu jadi 5 :)

    ReplyDelete
  7. amboiii beratnya naila smpai putus buai tu yek...ke mama dia yang naik jgk buai tu...hihihiihhi...ape2 nasib baik xde ape2 kt naila..nnt kalu tdokn dia dlm buai lapik sikit tilam or bantal bwh dia...huhuuhuh

    ReplyDelete
  8. wah new layout.. (eh ke sy yang ketinggalan)

    nasib baik tak cedera dak shomel ni :)

    ReplyDelete
  9. bahaya klu jatuh buai ni.huhu... nasib baik naila x cedera.letak la tilam ke toto ke kat bawah buai tu.agak2 kalau jatuh takde la kepala / badan terhempas teruk

    ReplyDelete
  10. bahaya gak tu...err dah tukar layout baru ke? comeinyo lay out blog die :) like 1000x!

    ReplyDelete
  11. ya ampun... kena pakai spring 3-5 lain kali... 1 ni tuk baby baru lahir... huhuuh...

    ReplyDelete
  12. hewhewhew...baru ku tau spring 1 tu utk baby baru lahir...hihihi...

    ReplyDelete
  13. naila maintain comel n cute jek..lepas ni dh pki 5 spring blh la dia bergimnastik dlm buaian tu..hihih

    ReplyDelete
  14. hoyeahh.. kne beli yg spring 5 nih..

    ReplyDelete