Meh klik kejap~

Friday, September 14, 2012

Annaila : Kena buli dgn mama~

bile tahap kegeraman aku kat budak dah sampai, hiyakkkkkk....amek ko...n en donut selalu marah aku buat camtu kat anak die...hihihi...cium kuat2 pun tak boley...ni td bile aku wat cenggini kat Naila, die marah tp marah2 sempat amek pic...camne tu...??

rindu la kat Annaila skang...rase mcm nk gigit pipi die~!!

12 comments:

  1. hai comel nya Naila kena tonyoh camne pun !!!
    nasib baik tak nangis kan.. mesti dia pelik, apa mama aku wat ni?? huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha.. sama la kita... lin pun suka picit mulut anak... selalu kena marah.. :P

    ReplyDelete
  3. dush dush babap mama die.. huhu

    ReplyDelete
  4. ya ampunnnnnn...!!! gebus giler si naila ni..memang geram tengok..mama sendiri buli tka per.kalau orang lain buli..sila pang..heheh

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya kt annaila...tp sy pun selalu jgk buat macam tu kat daaliyaa...ahhahahahha..selalu kne marah kt dgn ayahnya...huhuuh..

    p/s:- jemput la dtg open house rumah sy ahad nie....

    ReplyDelete
  6. comel..tembam! :)
    naila tak nangis kan mama buat camtu...naila pun suka mama buli dia kot..hihi..merapatkan hubungan ibu dan anak gitu bila saling buli2.. :p

    ReplyDelete
  7. Ahahahha..buli2.sama macam erna, erna suka gigit iman. tapi suami marah =P

    ReplyDelete
  8. hambboooii..mak dah buli anak nie...comey lak tengok muka dibuli hahaa

    ReplyDelete
  9. ala ciannyer.. kena buli dengan mama ye!! :)

    ReplyDelete