Meh klik kejap~

Friday, November 8, 2013

Jumaat Indah.

Aku tak pandai susun ayat elok-elok. Cuma aku nak cakap.

Jangan tuduh orang sesuka hati.

Bila orang ada masalah. Tak perlu nak MESTI sebab dulu dia bla bla bla.

Jangan cepat sangat nak jatuhkan hukum kat orang lain jugak.

Kalau MESTI tu tak betul macam mana? Hukum yang dijatuhkan kat orang tak bersalah jugak macam mana?

Pfffttt. Kbai.





2 comments:

  1. Manusia memang suka dan mudah mengadili orang lain sesuka hati sebab benda tu tak berlaku dekat diri sendiri. Sekian.

    ReplyDelete
  2. boleh jadi fitnah dan berdosa..dah ar nak mintak maaf susah...eeaahh..?? huhu

    ReplyDelete