Friday, November 22, 2013

Giveaway Mommycha : Mommy&baby Moments!

Walaupun aku bukan kategori manusia yang bertuah untuk menang benda-benda cenggini, tapi aku nak jugak join giveaway yang dianjurkan oleh BFF aku si Micha. Eh tetiba jadi BFF. Wakakaka. Hi Mommycha sayang! *Eh ampu lagi?*
 
*********************
Theme:
  • mommy&baby moments
  • tak kisah sama ada korang ade sweet, sour, pahit, kelat, sugarcandy, candycrush, scrumptious sugar moment bersama anak-anak tersayang.


How it work:
  • JOIN/FOLLOW blog mommycha dulu.
  • Buat satu entry paling ringkas mengenai gambar yang korang hantar. 
  • Ikut KREATIF/INOVATIF masing-masing.
  • Silalah letak link di entry anda mengenai GA ini.
  • Dalam gambar tu mesti ade gambar korang & anak masing-masing. 
  • SATU gambar sahaja, okeh?
  • Kalo anak orang lain dikira DISQUALIFIED hahahahaha!
  •  
    Pastu tinggalkan jejak link entry dekat
    RUANGAN KOMEN sticky post ini.

  • Tarikh Tutup: 1.12.2013 (AHAD)

****************************
 
Aku pilih gambar ni sebab terserlah keibuan aku dan terserlah keanakan Annaila. Eh? Apa aku cuba sampaikan ni. Muahahaha. Lagi, gambar ni jugak menunjukkan curahan kasih sayang ibu terhadap anaknya yang tak berbelah-belah dan tak berbahagi-bahagi. Nampak erat sangat hubungan ni sampai 'hey jangan cuba pisahkan kami!'. Anyonyonyoooooo (Ayat Nana)
 
 
Micha san, sehabis baek aku ampu ni. Muahaha.
Kbai!
 
 
 
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. lena betol nai tdo haaa...all the best ye nai!

    ReplyDelete
  2. hi geng gojes.
    alamakkkk comey nye gambo ni.
    rase nak lempang diri sendiri tgk kesyomelan gambo ni.
    eh...ehhh ni sape yang ampu sape ni?
    muahahahaha.
    tq dolly sebab sudi join GA Che Ta ni.
    kalo rezeki insyallah menang.
    hadoiii apesal ko ni lawa sgt ehhh????
    apesal Nai ni comel sgt eh.
    panggggggg! lempang muka sendrik lagi.
    sebab puji berlebihan.
    muahahahahaha!
    okbai.

    ReplyDelete
  3. mesra ye gambar ini wawa.....wajah keibuan terserlah...ibuny aputih sgt...anak yer lg sgt2 putih...bertuah nih....micha kasi menang ini family ye :D

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates