Meh klik kejap~

Tuesday, November 19, 2013

Annaila : Update siket.

Satu malam.
 
Naila : Mama, nak pop pop! (lollipop)
Mama : Lollipop dah habis. Esok makan lagi ek.
Naila : Pop pop dah abis?
*Tetiba terus menangis menggila sambil turun katil berjalan masuk dapur cari tempat simpan lollipop*
 
Aku? Kejar Naila. Hahaha. Kesian! Tapi dah gosok gigi, pastu siang tu dah makan lollipop! Kang belum masuk 3 tahun, gigi dah rongak. Muahaha.
 
Bila budak tu dah besar siket seronok layan dia sebab mulut dia pok-pek-pok-pek je. Kadang kalau dia cakap panjang sangat aku dengar 'hfaksjdkasjdhedonsjandjsdsaj'. Aku pandang daddy. Daddy senyum. Pastu aku cium Naila cakap, 'Mama tak paham la apa Naila cakap.' Hahahha.
 


 

14 comments:

  1. pandai naila bercakap! betol la, umur sekarang ni syok layan sbb dia dah pandai bebel sendiri kn...kadang2 denga mmg lawak

    ReplyDelete
  2. dulu masa tak bercakap nak anak cepat bercakap, sekarang dah bercakap kadang tu rasa macam... err boleh tak senyap satu saat pun takpe.. hahaha... bukan apa, suka sangat bertanya, tanya benda yang sama lak tu.. tapi fikir positif, dia bertanya tu maksudnya otak dia tengah digunakan la kan.... ganglioksida tengah bercantum. kakakakaka ganglioksida katanya, ntah betul ntah tak ejaan. :p


    ReplyDelete
  3. amboiii pop pop je.rosak gigi nanti.hehehe.princess pon suka membebel skrg ni.geram rasa!

    ReplyDelete
  4. memang.. pg kedai je tunjuk jajan sambil cakap nak..nak..nak..

    ReplyDelete
  5. naila cerdik ~~! hee .. comel ngat !

    ReplyDelete
  6. geng fayel la ni asik nak lolipop ..potpet la pasni heheh...fayel tabiat menyanyi ...kalau aku kaya.....huhu

    ReplyDelete
  7. lawak la mama ni........ade ke ajuk gitu..gelak baca tau...

    ReplyDelete
  8. btol tu... suka sgt time anak2 dah bleh cakap. Cam bertih jagung. Tapi letih gak nak memahamkan apa yg diciter

    ReplyDelete
  9. ollolololo.. comeynyer naila.. pas pop pop.. gosog gigi yer naila :)

    ReplyDelete
  10. kemain pop pop ye naila...jgn lupa gosok gigi lepas pop pop tau..hehehe

    ReplyDelete