Meh klik kejap~

Wednesday, January 23, 2013

Annaila : Panjat tangga~

Kupu-kupu mama dan daddy semakin lasak! Kalau lepak rumah parent aku memang penat la sebab Naila asek la nak manjat tangga. Bila turunkan, dia merangkak dengan laju pergi arah tangga. Sampai tangga, senyum-senyum dulu. suruh orang kejar lah tu. Bila tak bagi panjat, mula la melentik-lentik badan tu marah. 

Sekarang kalau panjat tangga bukan merangkak macam dulu. Dah eksyen siket pegang tepi tangga sambil manjat tangga. Pastu bila dah sampai atas, dia tengok orang-orang kat bawah, muka Naila macam cakap, "Haiii. Saya kat atas. Mama, opah, makcik pakcik semua kat bawah." 

Makin penat kan bila budak semakin membesar. Kalau dulu die kecik diam je. Baringkan atas katil pun takde risau-risau dia jatuh. Hihihi. Sekarang nak tinggal kejap pun, siket-siket intai apa dia buat. Takut jatuh la, takut masukkan benda dalam mulut lah, itu lah ini lah.







7 comments:

  1. kan...kan dah cakap ini heroin. bukan main. tinggi dah tu. teror betul.

    ReplyDelete
  2. huhu mujur rumah akak xde tangga... :)

    ReplyDelete
  3. heheh...makin lasak..mama dy pun makin penat lah nak kejar dia jer...hehe..

    ReplyDelete
  4. hamboi...kemain lg dia tunjuk aksi stunt tu...sronok la tu ye Naila...:)

    ReplyDelete
  5. Nanti kalau dah berjalan, lagi haru..... tak boleh duduk diam, nak mengukur rumah je kerjanya...

    ReplyDelete
  6. tu dia kawan Hafidh, pastu nak turun tak reti menjerit.

    ReplyDelete
  7. Kaaannnn...penat tngk die melasak.....heheh

    ReplyDelete