Meh klik kejap~

Thursday, July 18, 2013

Annaila : 15 bulan naik walker lagi?

Hi, sebab puasa kepala pun tingtong. Jadi mukadimah pepanjang takde la yek. Nak cerita pun lagi lah takde. Tengok je lah gambar.

Semalam, kitorang keluarkan walker Naila sebab Mommy Dhea nak pinjam. Masa keluarkan tu, Naila punya excited, pfffftttt. Macam tak pernah naik! Jakun semacam. Muka pulak senyum je memanjang. Tetiba dia nak naik walker tu. Kitorang tak bagi, dan dia? PANJAT! Laju pulak tu. Tepuk dahi mama dengan daddy tengok Naila punya perangai. Fuh!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ooooo ada satu benda yang Naila buat aku rasa COMEL gila! Ada satu hari tu aku buat-buat tido sebab nak suruh dia tido sekali. Bila dia tengok aku tak layan, dia main sendiri dan tetiba je dia panggil nama dia. Dia panggil nama dia. "NAI", "NAI", "NAI". Tergelak aku. Hahaha. Errr kitorang rajin panggil dia "Nai" je kat rumah. Kalau dia buat-buat tak dengar panggil "Naila". Kalau dia buat dek jugak baru panggil "Annaila" ataupun "Faida Annaila" Gitew.

Ok dah, sakit pinggang dah ni. Biasalah mak-mak.
 
Bai.......

10 comments:

  1. alaaaaaa....comel sangat naila ni tau!

    ReplyDelete
  2. baca cite naila, terlupe plak yg mama nye berisi.. sabar yer..hihi.

    ReplyDelete
  3. macam2 Naila ye.. laju betul dia panjat walker tu

    ReplyDelete
  4. hebak la Naila boleh panjat sendiri.....huhu

    ReplyDelete
  5. hehehe..amboii..panjat sendiri yer walker tu..dah besar...nak jadi kak long kann..hehe

    ReplyDelete
  6. amboi bijak tau nai... xde sape nak tolong, sdiri pun boleh naik sdiri. hehe

    ReplyDelete
  7. hai.. salam kenal,
    follower no.260
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
  8. naila tak bagi pinjam lettew...heheh comel je perangai nak jadi budak kecik balik

    ReplyDelete
  9. hehe dia mcm tau tau je u nak kasik pinjam kt org. lamanya tak dtg blog i. dh lupa ke hehe

    ReplyDelete