Meh klik kejap~

Tuesday, March 19, 2013

Annaila : Busy~

Annaila sangat busy hari ni! Mama dah siap kerja, ajak Naila keluar 'opis', Annaila takmo keluar. Bunyiknye, "Haaaaaa" sambil geleng kepala sekali dan tarik tangan dia dari tangan aku. 

Jadi terpaksa la main 'bye-bye' dengan Naila. Baru la dia ikut keluar sekali. Kalau takkkkkkk. Jangan harap. 
main pembaris2 mama dulu...........*oh huduh betul dinding kat belakang tu....tak cukup cat macam tu lah...ngaaaaa...*
pastu kacau frame smpai jatuh2....kne hempap, nangis...
dah jpe tmpat peveret! plg best untuk munggah!
yehaaaa! 
pastu jpe gambar2 mama...selak sesatu....
jpe gmbar daddy ngn mama berdating plak....yehaaaa!!


18 comments:

  1. alahaiiii comelnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. time2 gini baca blog tgk plak naila...

    ReplyDelete
  2. hamboi naila. pinjam jam? kihkihkih!

    ReplyDelete
  3. comell...
    awak nk tanye la...naila masa baby botakkan kepala x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukur tapi tak botakkan smpai nmpak kulit kepala...ngee...:)

      Delete
  4. kusyuk belek gambar mama cantek dia tu yer..hihi..

    ReplyDelete
  5. suka tengok reaction muka dekat 1st pic tu. hahahaha.... so adorable.

    dinding pink belang2 tu cat ke? Nad ingat kat wall paper. cantik

    ReplyDelete
  6. naila bz ye...mama naila pinjam mesin ajhit bleh?

    ReplyDelete
  7. auwww.... pandai dia selongkar...

    ReplyDelete
  8. haaa...sama la aktivtinya dengan Safiyyah ni..suka nau munggah...

    ReplyDelete
  9. jenuh mama dia nk kemas balik nanti...heheeh

    ReplyDelete
  10. leh geng ngn dhia... suke punggah brg

    ReplyDelete
  11. anak dara sporting buat apa tu......... bg mummy penat ehhhhhhh

    ReplyDelete
  12. comel la naila ni..bijak sangat ye tengok gambar mama dengan papa..

    ReplyDelete