Meh klik kejap~

Saturday, March 16, 2013

Annaila : Bila mangkuk atas kepala~

Hari ni Annaila sarapan 'honeystar' + fresh milk! Dia sangat suka sampai licin dimakan. Pastu kan aku ajar la hirup susu dari mangkuk tu. Taktau la elok ke tak ajar camtu. Tapi mak aku ajar aku dulu masa ke-kecik, elok la kot! Hehehe.

Pastu bila dah licin, Naila nak hirup lagi. Nah sampai naik kat kepala mangkuk tu! Hahahaha~ Pastu rambut dah bau susu je. Bweeekkk! Muntah mama. Ce-cepat lap rambut tu. 



5 comments:

  1. alahai annalai..comelll padai makan sndiri ek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. correction nama..typo error "annaila" hehehe sorry

      Delete
  2. ingat dia tuanghoneystar tu kat atas kepala dia haha

    ReplyDelete
  3. Heheh...mcm2 perangai die yer..:-)

    ReplyDelete
  4. nek ckit naila...cedap naila bekpes mcm omputih..mcm cereal...huhu

    ReplyDelete