Meh klik kejap~

Friday, March 15, 2013

Annaila : Bola~

.........BOLA........


Comelkan bola ni. Mama Naila memang suka fairytale bagai ni. Dah jadi mak orang pun layan lagi katun Barbie. Ngahahaha~ 

TAPI!

Naila sangat takut bola princess ni. Sobsss! Sampai hatimu nak. Mama beli guna duit tau. Walaupun tak sampai RM10 hengget tapi duit jugak. Punyelah somel bola peritale tu, ade ke patut nampak bola tu MENANGIS. Haihhh~ 

Bila tengok bola sepak Pak Uda atau Pak Su tak takut pulak. Boleh lak kejar-kejar bola sepak tu dengan seronok dan gumbira. Grrrrr!

Takpelah kecik-kecik kasar dan garang siket. Nanti dah besar remaja, sila terapkan nilai-nilai keperempuanan ye. Mama dulu pun betul-betul jadi GEGEL bila masuk UKM. Hihihi~
budak kecik nangis takutkan bola....
budak kecik yg suka makan biskut cekelat^^


8 comments:

  1. hihiih.. kenapa la naila tkut ngn bola.. klau abang hafidh nampak... tak kira gmbr apa, mesti dia tendang... ihihih

    ReplyDelete
  2. hahaha..lawak la naila nie..de ke tgk bola princess menangis...tak gegel la...

    ReplyDelete
  3. alya sgt suka bola.. tp... dia takot belom.. hahah..kenapa tah.. :P

    ReplyDelete
  4. Hahaha comel je Naila tkt bola. Naurah lak suka sangat bolanya tapi hana beli bola kaler warna warni.

    ReplyDelete
  5. bola tu berhantu kot? kuang2x...hahahah!

    ReplyDelete
  6. wa.. camna tak nangis...naila terbayang kepala org yg bergolek.. bola paksu xde gmbr.. tu pasal dia suka..

    ReplyDelete
  7. namo la men bola mak...titer nak men barbie je..huhu

    ReplyDelete
  8. hahaha gelak guling akak kat opis ni tau..naila napa kamu ni kelakar hahhhhhhhh..comels woo

    ReplyDelete