Saturday, May 5, 2012

Shaklee plak~

3 hari lepas, barang baek punye sudah sampai...eh baek ke..??baek lah...klu tk baek, tkde la aku beli...mahal lak tu...abes wet aku...(T _ T)

posto...posto....

besar gak esp ni...ingat cenenot je...patutlah kate boley tahan smpai
4 bulan..


lame da usha produk shaklee ni...eh takde la lame sgt...start pregnant baru kenal2 ngn produk ni...tp usha je la...nak beli tu cam 50-50 je...tgk cam tkde kepentingan sgt kan, watpe nk beli...hihi...

skang bile da bersalin, baru lah perasaan nak membeli ni menebal cket sbb rase ade kepentingan dah~!dan bulan ni jgk, dapat je nafkah dr en donut, terus zapppp click2 maybank2u n selesai la urusan membeli...phew~!aku beli shaklee ni dr kak hani...aku suke sgt usha blog die dr zaman belaja dlu...dlu zaman belaja sbb die rajin wat tutorial mekap2 ni...hahaha...org belaja, ko gedix nk mekap2...

aku beli set skin care + esp...harga RM367...tgh promo katenye...harge asal aku taktau la berape...haih~ni klu tak makan n tak abeskan, aku ketuk ketampi 100 kali...aku nengok byk kebaikan shaklee ni kat diri aku, Annaila n tk lupe kt en donut...byk kali aku bace kebaikan die...tp klu org tnye mst aku lupe...yg aku ingat bykkn susu n badan cergas...hihi...suis pelupe mase pregnant dlu tk bersambung lg...hiks~

da masuk hari ke-3 makan shaklee ni...aku plg suke esp die...aku campur ngn air milo..sedap~!!yg vitamin2 lain tu, mcm makan ubat je la kan...hewhew...tk sabar nk tnggu sebulan tgk perubahan2 yg akan berlaku...tp klu tkde ape yg belaku, takmo beli lg lah...hihi...tp klu byk perubahan yg aku rase n ramai lak tego bajet aku ni retis, nk daftar jd ahli shaklee la...boley...??hahaha...:p

demi kesayangan2 sy...shaklee...shaklee yg mahal..(T _ T)

6 comments:

  1. su pun mkn set shaklee tapi yg biase je..mahal kan

    ReplyDelete
  2. dlu sy mkn gak shaklee!sedaaaap..

    ReplyDelete
  3. thanks for review.cm best je.rasa cm nk bli gak.

    ReplyDelete
  4. mcm nk beli shaklee gak.. tp nt la sbb cam mahal sgt..huhu

    ReplyDelete
  5. set skin care dia bagus ke?

    hi salam kenal...

    ReplyDelete
  6. memang mahal... teringin tp tak mampu nak beli :(

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates